Zoeken
Aubergine ik vind het zalig!
- 3 mei
- 1 minuten om te lezen
Vandaag heb ik aubergine uit de oven gemaakt en het was verrukkelijkš
Ik had ook voor een klein beetje comfort gekozen en heb ze geserveerd met kaas gevulde ravioli. Dus beetje van mij en beetje van de winkel.

Ik heb eerst 2 aubergines geschild en besmeerd met olijfolie. Beetje zout en peper. In 35 min op stand 210 in de warmelucht oven.
Ondertussen heb ik wat tahini met miso gemengd en erop gesmeerd, kleine zoeten tomaatjes gesneden en wat knoflook. Ook heb ik er wat zatar door gedaan en na de 35 min dit boven op de aubergine gelegd.
Ondertussen de ravioli gekookt en nog wat basilika olie gemaakt en er op gedruppeld met nog wat Parmezaanse kaas het was zalig.













Opmerkingen