top of page
Norvolk Scheveningen huisstijl
Norvolk Scheveningen huisstijl

Aubergine ik vind het zalig!

  • 3 mei
  • 1 minuten om te lezen

Vandaag heb ik aubergine uit de oven gemaakt en het was verrukkelijkšŸ™

Ik had ook voor een klein beetje comfort gekozen en heb ze geserveerd met kaas gevulde ravioli. Dus beetje van mij en beetje van de winkel.

In de oven gegaarde aubergine.
In de oven gegaarde aubergine.

Ik heb eerst 2 aubergines geschild en besmeerd met olijfolie. Beetje zout en peper. In 35 min op stand 210 in de warmelucht oven.

Ondertussen heb ik wat tahini met miso gemengd en erop gesmeerd, kleine zoeten tomaatjes gesneden en wat knoflook. Ook heb ik er wat zatar door gedaan en na de 35 min dit boven op de aubergine gelegd.


Ondertussen de ravioli gekookt en nog wat basilika olie gemaakt en er op gedruppeld met nog wat Parmezaanse kaas het was zalig.

Gewoon Gewoon lekker!
Gewoon Gewoon lekker!

Ā 
Ā 
Ā 

Recente blogposts

Alles weergeven

Opmerkingen


bottom of page